Frequentie wijziging Teleco schotels

3 mei 2019 om 14:45

Vanwege een frequentie wijziging is het mogelijk dat uw Teleco / Telesat schotelantenne niet of niet goed meer functioneert.

Wanneer uw Teleco systeem in de afgelopen 6 maanden is geleverd of voorzien is van een software update, dan dient u de schotel in te schakelen en te laten zoeken naar Astra 23. Dit proces kan tot wel 30 minuten duren, het is belangrijk dat dit zoekproces niet wordt onderbroken! Wissel dus niet van sateliet en wissel ook niet van zender op de TV/receiver.

Mocht bovenstaande procedure niet helpen, dan is een software update nodig. Deze software is gratis beschikbaar op de website van Teleco en de update is zelf uit te voeren m.b.v. een verloopkabel van USB A Male naar USB B Male. U kunt een stappenplan hiervoor volgen, dit vindt u door hier te klikken.

Indien gewenst kunnen wij dit (tegen betaling) ook voor u verzorgen. Updates zijn enkel na telefonische afspraak mogelijk, gelieve rekening te houden met wachttijden in onze werkplaats.

 

Mei 2022.

Grote vraag naar nieuwe en gebruikte caravans en campers blijft aanhouden.

Omdat er problemen blijven met het op tijd leveren van nieuwe caravans en campers blijft de vraag naar gebruikte caravans en campers hoog. 
Mocht u nog op zoek zijn naar jonge gebruikte caravans of campers bekijk dan onze website.

Op onze site kunt u zien wat we op voorraad hebben staan en wat we op kort termijn nog binnen krijgen.(Campers en caravans)

Ook in onze verhuurvloot hebben wij nog mogelijkheden om een camper te huren. 

Nieuwsgierig geworden?  U bent van harte welkom.

 

Lees verder

Camperland - Cor van den Oever